15 november 2011

Jag är inte riktigt sin alla andra tjejer i min ålder. Jag föredrar att titta på Vetenskapens värld istället för Gossip girl och Desperet housewifes. Jag tycker det är roligare att prata om tekniska grejer än kläder. Jag är inte modemedveten och har inte lust att vara det heller. Jag är nörd, och nöjd med det ! Jag gör det jag vill, för att bli den jag vill. Jag har en dröm, att bli en ledande person inom vindkraft.


Jag är inte speciellt stor, och det var inte vindkraftverket som detta torn kom från heller. Det var ett litet vindkraftverk med en tornhöjd på 40 meter och det jag står vid är botten på tornet.

Kommentarer
Postat av: Petra

GILLA GILLA GILLA!!

2011-11-20 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0