19 oktober 2011

Hallå ! Looong time no see.

Håller på å pillar på mina slut uppgifter i de två kurser jag håller på med nu. Eller en gjorde jag klart igår och skickade in den idag. Vart godkänd så nu kan jag släppa det, bara granskning av 6 andra rapporter kvar och sen börjar poängen trilla in. Skönt ! Ska fortsätta pilla på rapporten i den andra kursen när jag kommer hem i eftermiddag.

Har precis gjort mig klar och ska in till stan och möta upp mamma som ska få följa med mig när jag ska på undersökning. Kan ta det sen vad det handlar om. Efter det ska jag springa in på Gallerix eller något och köpa två grattis kort till helgen innan jag åker hem och sätter igång med pluggandet igen.



Ska ta och börja leta upp mina gröna handskar som passar nu när det äntligen är höst. Om man nu får säga "Äntligen höst". Nej men det enda jag älskar med hösten är höstkläderna. Att man får plocka fram stora sköna halsdukar, mysiga kappor som inte är allt för tjocka och tunna fina feminina handskar.

Ni får ha det så bra så höres vi senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0