20 oktober 2011

Precis när jag skulle sätta mig och plugga idag efter jag ätit frukost frågade en vän om jag ville med henne och hennes son ned till stan. Och ja, varför inte liksom ! Skit fint väder och motivationen var inte på topp för att plugga i morse. Så det var en sväng ned på barnavdelningarna, sonen är 7 månader gammal, lunch, och promenad till och från stan. Var riktigt skönt att komma ut och göra något annat än att bara plugga hela dagen.


Här sitter jag och ser bredaxlad ut, och älskar mitt ofrivilligt korta hår i nacken som aldrig vill bli lika långt som det andra.

Kom hem för inte så länge sedan och har visat mamma lite hur det fungerar på facebook, skapade ett konto till henne igår. Någor som jag aldrig trodde skulle inträffa, men sedär, morsan är modern ! Nej, men nu ska jag ta och plugga lite så att jag får lite gjort idag i alla fall. Ligger rätt bra till men vill inte slacka efter nu när det är sååå lite tid kvar på dessa kurser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0