24 oktober 2011

Igår var en jobbig dag för mig, jag grät till och från hela dagen. Tur att jag har en underbar fästman som sprang och kramade på mig hela tiden så fort jag började gråta !

Det känns väldigt tungt och jobbigt när man vaknar och inser att mamma verkligen har flyttat. Till Gotland. Jag vet, och förstår, varför det var tvugna att flytta och de frågade till och med mig och min bror om vi tyckte att det gick bra att de flyttade innan de bestämde sig helt. Men det känns jobbigt ändå. Det är jag som ska flytta ifrån dom, inte dom som ska flytta ifrån mig. Det kändes som att jag gick och väntade på att mamma skulle komma hem ända tills jag gick och la mig igår.

Nu tänker ni kanske "Herregud, vilken mamma-gris !" men jag och min mamma har en väldigt bra relation och kan prata om precis allt. Hon har alltid varit min klippa i stormen och hjälp mig oavsett vad det gällt. Det är hon försig fortfarande och hon hjälper mig fortfarande oavsett vad det gäller, men det känns jobbigt ändå. Jag älskar min mamma otroligt mycket ! Det var lättare när det var jag som flyttade.

Jag tror att allt kommer kännas lättare när jag och min underbara man flyttar, förhoppnongsvis till helgen om allt går bra. Det är påfrestande att gå i ett hus som en gång var väldigt fint, mysigt möblerat och kändes sådär super hemtrevligt som nu bara känns som ett skal utan innehåll.

Nu ska jag ta och försöka sluta vara så deprimerad och ta och plugga lite, med världens mysigaste katt som sovit vid mig hela natten och som nu ligger och spinner i mitt knä. Jag tror hon känner att jag är lite ledsen.


Min lilla bebis som alltid får mig på bra humör, bara karln min som fattas så skulle det vara perfekt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0