3 oktober 2011

Det skulle nog vara lättast om jag varken hade axlar, nacke eller rygg.. inflamationer igen.. Men men, det blir att köra en dikofenak-kur i några dagar tills det är över !

Ska ta och sluta gnälla och sätta igång en tvättmaskin så att man har något att ha på sig och sen ska jag fortsätta plugga. Ska plugga satan idag och halva dagen imorgon för på eftermiddagen imorgon ska jag på en kort utbildning inför jobbet onsdag och torsdag. Ska vara entrévärdinna på Älvsjömässan, ska bli mycket roligt ! Haha, fick panik-handla en kavaj i helgen för det ska vi tydligen ha på oss. Hittade en apa snygg !

Ikväll ska jag och baby på visning på en lägenhet, hoppas på att den är fin. Annars blir det rätt lungt idag, vill inte att det blir värre i mina kära kroppsdelar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar// Tack Carolin!! :D

2011-10-03 @ 11:59:16
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0