30 oktober 2011

Har spenderat helgen hos baby och testat och min lilla katt går ihop med deras hund eftersom jag inte klarar av att vara i villan. And so far, so good ! Jag tror att vi blir kvar här ett tag, känns skönt faktiskt.

Veckan som varit har varit skönt, lite att göra men det passar mig.
I måndags och tisdags pluggade jag och fick klart min sista monster stora rapport.
I onsdags var jag i Västerås i några timmar. Gick på ett styrelsemöte och sen vart det en lunch/fika med tjejerna.
I torsdags tog jag det mest lungt, gjorde knappt något. Tvättade, städade och lade ned två timmar på en goding middag.
I fredags jobbade jag som värdinna på The Geberit Challenge på Älvsjömässan. Slutade halv sex, en timme tidigare, och åkte hem till min karl, packade in allt i bilen och åkte hem till dom.
I går var vi och kollade vart en lägenhet låg som vi vill ha. Skärholmen. Sen åkte vi och handlade och lite sånt. På kvällen var karl min ute och jag satt och snackade skit med en kompis tills jag skulle hämta honom och hennes karl. Men honom mötte jag i dörren när jag skulle ut till bilen.

Idag sov vi ut riktigt länge. Vaknade, kollade på klockan och vart klarvaken efter jag såg att den var halv tolv. HUNDEN MÅSTE UT ! Sen har vi baa tagit det lugnt. En väldigt skönt helg, behövde det. Nu ska jag mysa ned mig i sängen bredvid baby och kollade lite på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0