8 oktober 2011

God morgon ! Har varit vaken sen klockan 0600 eftersom jag var snäll och skjutsade karln till jobbet. Ska ta och plugga idag eftersom jag inte fått så fruktansvärt mycket gjort denna vecka pga. jobb och så. Men nästa vecka blir det hård körning. Bara två rapporter och två uppgifter kvar i dessa två kurser jag läser nu.
Men tänkte inte böra fören efter frukosten. Tror jag. Hur som helst, får jag uppgifterna gjorde i helgen kan jag ägna mig åt rapporterna sen.

Ikväll ska vi iväg till pappa och äta middag, farmor och hennes vän är på besök i stan. Annars blir det bara lugnt. Ska väl ta och hjälpa till att bära lite idag, villan ska ju tömmas och de har redan påbörjats.

Var på vårdcentralen igår, känner mig lättad efter det. Men det kan vi ta sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0