1 september 2011

Halloj, blev en dipp ganska snabbt från att jag börjat blogga igen, beror egentligen bara på två saker 1. haft sån träningsvärk att jag knappt kunnat röra mig och 2. har varit någon slags sjuk - mått illa, spytt och haft jätteont i halsen.
I måndags var jag iallafall på ännu en fotbollsmatch med team gladö, det känns som att jag gjorde något i tisdags men kan inte komma ihåg vad, igår firade vi Thea på Wcbar, men eftersom jag fortfarande var sjuk så drack jag enbart alkoholfritt och var hemma vid halv 12. Idag ska jag iväg och handla mat till pappas 50årsfest på lördag, möta rickard ett tag, svänga förbi christel och lämna lite saker, och sedan ta det allmänt lugnt och kanske söka lite jobb och sånt.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som väntar, hade velat gå till nypremiären av Ace men verkar inte som att någon annan är pigg på det så får väl se vad man hittar på istället, karin fyller ju år.
(Har även roat mig med att leka med massa nynerladdade appar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0