12 september 2011

Hallå ! Hemma i El Stockholmo igen efter en riktigt rolig helg i Västerås. Och jag säger bara ÄÄÄNTLIGEN slipper jag ha på mig alla Phöz kläder och gå runt och inte kunna var mig själv. Absolut, det var riktigt roligt men skönt att slippa också.

Sitter i soffan och pluggar och är rätt nöjd med att slippa gå ut i detta ruskiga väder. Regnade gjorde det nyss och det är mulet, grått och tråkigt. Det finns sina fördelar med att vara distans student ! Tar en liten paus nu och ska fortsätta läsa snart. 20 av 30 sidor har jag kvar och om jag hinner det idag ska jag börja skriva min projektbeskrivning också. Kan berätta mer vad det ska handla om den. Men såklart vindkraft men med syn på miljöpåverkan också.
Min lilla kissekatt ligger här bredvid mig och myser, jag tror hon har saknat min ! Hon sover och så när hon vaknar vill ha hon gosa, ha uppmärksamhet eller leka. Hur söt som helst !

Jesper kanske kommer hit ikväll efter jobbet, beror lite på hur han mår. Han känner sig nämligen väldigt hängig och dålig så jag hoppas att han blir bättre så jag har någon att krama på kväll också.
För hoppningsvis (om människan svarar i telefonen någon jävla gång) ska vi kolla på en lägenhet ikväll också. Måååste verkligen ha en lägenhet nu alltså !

Åter till pluggandet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0