19 september 2011

Det pluggas för fullt här framför min lilla dator vill jag lova ! Men lika bra att ligga i och inte tappa tempo.

I lördags var det kläggskiva med PPM. 83-85 pers var vi och det var riktigt jäkla roligt om jag får säga det själv. Kläggskiva=Kräftskiva. I söndags var jag och mannen min trötta och sov till halv tolv innan vi gick upp, käkade frukost, gjorde oss klara och började packa ned köket i lådor innan vi åkte hem.

Idag har jag än så länge ägnat min tid åt att läsa om exergi, som man kan förklara lite lätt genom att säga att det mäter hur bra kvalitén är på den energi vi använder. Sen skulle jag börja källa på en debatt mellan politiker och forskare men jag var så trött att jag var tvungen att ta en tupplur så nu ska jag fortsätta kolla.

Ikväll ska jag ringa på två lägenheter och jag hoppas att vi får någon av dom. Vi står rätt långt ned på lista men man vet aldrig. Väntar fortfarande svar på en annans om är inflytt redan första oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0