29 september 2011

Känns helt okeij att jag ska iväg och skriva avtal för ett jobb imorgon. Visst, det är ett korttidsuppdrag på två dagar bara men pengar är pengar. Speciellt om man är student ! Så måndag-tisdag jobbar jag nästa vecka så ska försöka jobba in lite skolarbete i helgen så jag slipper sitta hela nätterna när jag kommer hem på kvällarna.

Det känns som att det börjar lösa sig med lägenhet nu också, eller våra vänner ska flytta och vi skulle kanske kunna ta över deras lägenhet. Inget bestämt än, pratade med deras hyresvärd idag så får se vad de tycker och sen så måste jag och min karl tänka över prislappen per månad på den lägenheten också. Men vi väntar svar på andra lägenheter också.

Ska ta och göra det sista skolarbetet för veckan idag också och sen sätta igång med nästa veckas arbete. Känns helt okeij ! Positiv tjej som vaknat på rätt sida idag. En dusch på dethär så är det kanoners sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0