5 september 2011

Varit lite off ett tag men har spenderat varje vaken sekund med min man. Och just nu ligger jag i soffan hemma hos mamma. Jag följde med min karl hem igår och skulle egentligen åkt tillbaka till Västerås idag men åker på  onsdag morgon.
Jag har hunnit göra ett test idag som handlade om Vindkraftverkens maskinhus, torn och fundament. Det var 14 frågor som totalt kunde ge 14 poäng och jag fick 13,3. Testet var på 30 minuter och mitt resultat räknades som "All answers are correct. Accelent work !". Nu efter jag har gjort en paus som egentligen vart påtok för låg ska jag ta och kolla lite på vad jag ska göra mer denna vecka och sätta fart så jag inte hamnar på efterkälke nu när jag låg så bra till förra veckan och fick hela fredagen ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0