8 september 2011

Hellu ! Våran n0lla vann inte spex-finalen ikväll men de kom 3:a och gjorde ett bra jobb ändå. De får försvara våran titel på lördag istället på student-olympiaden ! Nu ska jag ta och fortsätta med min inlämningsuppgift som jag suttit hela dagen med, förrutom en paus för nagelmålning och spex-finalen ikväll då. Ska sammanställa min energianvändning under ett år indelat i: Boende, Transport, Mat, Nöjen, Annat. Kan säga att det inte är så lätt att räkna på en utekväll men jag fick till det till slut. Ska sammanställa mina siffror nu och sen ska jag sussa kudde. Skriva ihop det kan jag göra imorgon, det tar nog bara två timmar, tre om jag ska göra det samtidigt som jag tvättar.

Imorgon kommer baby också så ska kila iväg och handla lite smarrigt till helgen. Imorgon blir det fisksoppa som han varit sugen på så länge och på lördag blir det hembakad pizza som jag vill ha. Baby är framme vid fem tiden och då ska vi gå och handla lite vin och så efter han lämnat väskan.

Sitter by the way och tittar på en sjukt dramatisk himmel, månen lyser upp molnen så det blir som en sån där himmel som vargarna står och ylar mot.

Nu ska jag plugga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0