8 september 2011

Jag tänkte bara säga att det är väääldigt skönt att vara hemma tidigt och fortfarande kunna gå rak, prata utan att sluddra och vara säker på att man slipper huvudvärk imorgon. Ja, mer eller mindre nykter med andra ord.

Idag var det sittning på Kåren, var helt okeij och vart roligare efter middagen bortsett från lite tråkigheter men det var ingen big deal, tror det hela grundar i en massa missförstånd. Så nu har jag precis ätit en kaka och ska ta och borsta tänderna och gå och sussa.

Annars idag har jag åkt tillbaka till Västerås. Det var typ KAOS när jag skulle hämta ut min biljett på centralen. Alla SJ-automater var "Ur funktion" så jag fick ta nummerlapp, stå snällt och vänta innan det var min tur att gå fram till disken så tjejen bakom kunde skriva ut den åt mig. Sen har jag såklart pluggat, hade 1 av 3 dokumentärer kvar att titta på och den var 2h och 40min lång.. inte speciellt intressant var den heller. MEN, nu är jag klar med nästan allt för denna vecka, ska bara ta och börja på en uppgift som ska in nästa vecka och så ska jag läsa lite till i en bok som ska vara klar om 3 veckor om man räknar bort det som är kvar av denna.

På fredag kommer baby och jag funderar på att laga hans favoritmat för att "fira" lite att han nu fått fast anställning. Åh, jag är så stolt över honom ! Längtar verkligen tills han kommer, det är så galet jobbigt att vara utan honom.

Nu ska jag ta och sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0